ASISTENT MANAGER PROIECT
Cerinte:
- Studii superioare de specialitate (constructii)
- Cunostinte vaste despre legislatia in Constructii si achizitii pubilce;
- Experienta in domeniu – minim 5 ani;
- Experienta in derulare – decontare, contracte pe fonduri publice, contracte cu autoritati publice;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
- Rezistenta la stres si stapanire de sine.
Sarcini si responsabilitati:
- Derulare – decontare contracte pe fonduri piblice;
- Urmarire contracte cu autoritati publice;
- Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului (externi si interni)
- Corespondenta (mail, telefon, etc), arhiveaza corespunzator documente din proiect;
- Raspunde de rezolvarea promta a problemelor ce apar la nivelul sau de comunicare, in cadrul proiectului;
- Raspunde de corectitudinea si promtitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate;
- Asigura un climat de colaborare intre toti partenerii din proiect cu care vine in contact;
- Informeaza seful direct de aparitia unor probleme importante care pot avea impact asupra desfasurarii proiectului.